PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym opracowania audytu remontowego dot. remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku

Nr sprawy: AwiL2/109/2021                                                                                Słupsk, dnia 22.12.2021 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia: opracowanie audytu remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku ul. Kołłątaja 38, ul. Kołłątaja 38 A, ul. Kołłątaja 38B w Słupsku.

     

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

a) opracowanie audytu remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku ul. Kołłątaja 38, ul. Kołłątaja 38 A, ul. Kołłątaja 38B w Słupsku z wykorzystaniem zakresu prac ujętych w posiadanej przez wspólnotę dokumentacji projektowo kosztorysowej przygotowanej w grudniu 2018 r. Pozostałe szczegóły do uzgodnienia z zarządem wspólnoty.

b) dostarczenie do Zamawiającego 3 egzemplarzy audytu remontowego w wersji papierowej i elektronicznej (format *pdf)

c) obiekt wpisany do Wojewódzkiej ewidencji zabytków Województwa Pomorskiego.

 

3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

 

Terminy

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Kołłątaja 38 opracowanie audytu remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku ul. Kołłątaja 38,
ul. Kołłątaja 38 A, ul. Kołłątaja 38B w Słupsku

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 17.01.2022 r. do godz. 10:00

3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail:
robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel.. (59) 848 76 54 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.

 

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

  3. Projekt budowlany, przedmiar

 

 

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • OGLOSZENIE Kollataja 38 opracowanie audytu oraz dokumentacji pr.pdf 
  • projekt budowlany dokumentacja rysunkowa.pdf 
  • Projekt budowlany.pdf 
  • przedmiar klatka schodowa.pdf 
  • przedmiar dach .pdf 
  • przedmiar elewacja, izolacja fundamentów .pdf 
  • przedmiar instalacja elektryczna wewnetrzna i WLZ.pdf