PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącymwykonania remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Prusa 9 w Słupsku

Nr sprawy: AwiL2/108/2021                                        Słupsk, dnia 22.12.2021 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Prusa 9 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remotnu budynku przy ul. Prusa 9 w Słupsku zgodnie
    z dokumentacja projektowo-koszotorysową oraz audytem remontowym.

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: dołączona do ogłoszenia dokumentacja tj. „ Projekt budowlany remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Bolesława Prusa 9, 76-200 Słupsk”, przedmiar, audyt remontowy (tj. opis techniczny podstawowych elementów budynku, opis techniczny optymalnego wariantu przedsięwzięcia remontowego przewidzianego do realizacji) .

 

3. Termin realizacji zamówienia: 2022r. miesiąc do ustalenia ze Wspólnotą Mieszkaniową

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy

 

5. Warunki płatności:30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

 

Terminy

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –
Prusa 9 – remont budynku zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową oraz audytem remontowym.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 17.01.2022 r. do godz. 10:00

3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail:
robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 848 76 54, w godzinach od 7ºº do 15ºº.

 

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia,

  3. przedmiar, projekt, audyt remontowy

     

     

 

 

 

 

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • audyt.pdf 
  • OGLOSZENIE Prusa 9 remont budynku zg. z dok. projektowo koszotorysowa oraz audytem remontowym.pdf 
  • Projekt budowlany czesc graficzna.pdf 
  • Projekt budowlany.pdf 
  • Przedmiar robót.pdf