PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania remontu remontu elewacji, dachu, przemurowania kominów i klatki schodowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Sobieskiego 15 w Słupsku

Nr sprawy: /AWiL 1/2021 Słupsk, dn. 23.11.2021 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sobieskiego 15 w Słupsku,
w imieniu której działa
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku,
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie remontu budynku w zakresie: remont elewacji, dachu
i przemurowania kominów ponad dachem wraz z remontem klatki schodowej
w budynku Sobieskiego 15 w Słupsku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu budynku w zakresie: remont elewacji, dachu i przemurowania kominów ponad dachem wraz z remontem klatki schodowej
w budynku Sobieskiego 15 w Słupsku, zgodnie z załączonym projektem i przedmiarem.

3. Termin realizacji zamówienia: 30.06.2022 r.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: min. 60 miesięcy.

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

7. Ofertę należy złożyćw formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie remontu budynku w zakresie: remont elewacji, dachu i przemurowania kominów ponad dachem wraz z remontem klatki schodowej
    w budynku Sobieskiego 15 w Słupsku.”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 17.12.2021 r. o godz. 10:00.

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Więcek,

    e-mail: malgorzata.wiecek@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-822, w godzinach od 7:00 do 15:00.

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
    w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
    u administratora budynku.

    2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

    Załączniki do pobrania

    1. Formularz ofertowy.

    2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

3. Projekt budowlany.

4. Przedmiar robót.

Załączniki:

  • Sobieskiego 15.pdf 
  • Sobieskiego 15 - Przedmi.pdf 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt 
  • opis techniczny.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt