PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wymiany podzielników kosztów ogrzewania na elektroniczne z odczytem radiowym w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Konarskiego 8 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/ 98 /2021                                    Słupsk, dn. 08 listopada 2021 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Konarskiego 8 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wymiana 167 szt. podzielników kosztów ciepła na elektroniczne z odczytem radiowym w nieruchomości przy ul. Konarskiego 8.

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- demontaż dotychczasowych podzielników kosztów ciepła, dostawa i montaż w ich miejsce 167 szt. elektronicznych podzielników kosztów ciepła z odczytem radiowym w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Słupsku przy ul. Konarskiego 8.

 

3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z Zamawiajacym.

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wymiana podzielników kosztów ciepła na elektroniczne z odczytem radiowym w nieruchomości przy ul. Konarskiego 8 w Słupsku.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30 listopada 2021 r. o godz. 15ºº

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Katarzyna Polak,

e-mail: katarzyna.polak@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487651, w godzinach od 7ºº do 15ºº.

 

Wybór oferty

 

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

 

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

 

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

 

 

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • skan zapytanie ofertowe Konarskiego 8.pdf