PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wileńskiej 19 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/ 93 /2021                                       Słupsk, dn. 08 listopada 2021 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Wileńskiej 19 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją i izolacją ścian funamentowych oraz remontem dachu.

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją i izolacją ścian fundamentowych oraz remontem dachu.

3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z Zamawiajacym.

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją i izolacją ścian fundamentowych oraz remontem dachu w budynku przy ul. Wileńskiej 19 w Słupsku ”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30 listopada 2021 r. o godz. 9ºº

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Katarzyna Polak ,

e-mail: katarzyna.polak@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487651, w godzinach od 7ºº do 15ºº.

 

Wybór oferty

 

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

 

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Audyt remontowy

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • Zapytanie ofertowe - opracowanie kosztorysu Wilenska 19.pdf