PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 7 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/ 70 / 2021                                           Słupsk, dn. 18.10.2021 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 7 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu budynku w zakresie : remont i docieplenie elewacji, izolacja pionowa ścian piwnicznych, remont klatki schodowej, remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej , wymiana okienek piwnicznych na nowe PCV ( rozierno-uchylne ), remont pomieszcznia strychowego wraz z położeniem nowej podłogi z płyt OSB.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- zgodnie z załączonym przedmiarem prac

3. Termin realizacji zamówienia: do czerwiec 2022r.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty

Terminy

Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta wykonanie remontu budynku w zakresie : remont i docieplenie elewacji, izolacja pionowa ścian piwnicznych, remont klatki schodowej, remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej , wymiana okienek piwnicznych na nowe PCV ( rozierno-uchylne ), remont pomieszczenia strychowego wraz z położeniem nowej podłogi z płyt OSB.

1. Termin złożenia oferty upływa w dniu 29.10.2021 r. o godz. 12:00

2. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Barbara Ostrowska

e-mail: barbara.ostrowska@pgm.slupsk.pl, tel. …..................................., w godzinach od 7:00 do 15:00

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  1. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.

4. Przemiar prac

 

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • Kollataja 7 - remont budynku..pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • Przedmiar Kollataja 7.pdf