PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Poznańskiej 6 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/ 56 / 2021                                         Słupsk, dn..17. 08.2021 r.

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Poznańskiej 6 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku w zakresie : wymiana pokrycia dachowego, docieplenie połaci dachowej przemurowanie kominów, termomodernizacja, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana obróbek blacharskich, izolacja pionowa ścian piwnicznych, remont klatki schodowej w zakresie : wymiana okien na nowe PCV, wymiana instalacji elektrycznej wraz z montaż lamp na czujniki ruchu, położenie nowych płytek w przedsionku, malowanie oraz położenie gramaplastu do poziomu lamperii, malowanie oraz uzupełnienie tynków w korytarzu piwnicznym oraz wymiana instalacji elektrycznej ( korytarz piwniczny i boksy ) , położenie płyt OSB na strychu wraz z wymianą instalacji elektrycznej, remont schodów wejściowych do budynku a także od strony podwórka, wymiana drzwi wejściowych do budynku oraz od strony podwórka, wymiana drzwi wejściowych dp piwnicy, remont ganku i murków osłonowych. wraz ze wszelkimi uzgodnieniami i zaopiniowaniem przez Plastyka Miejskiego oraz Konserwatora Zabytków.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    - 4 egzemplarze projektu budowlanego

    - 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego

    - 2 egzemplarze przedmiaru robót

    - przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format *pdf)

3. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiąc od podpisania umowy

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: ------------

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku Poznańska 6 w Słupsku ”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 13.09.2021 r. o godz. 12:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Hawryłowicz

e-mail: malgorzata.hawrylowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-37 w godzinach od 7:00 do 15:00,

 

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

 

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc