PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania dokumentacji kosztorysowej wraz z audytem na remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Partyzantów 16 w Słupsku.

Nr sprawy: AwiL2/50/2021                                           Słupsk, dn. 30.06.2021r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający:Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul.Partyzantów 16 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w  Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z audytem na wykonanie termomodernizacji ścian budynku wraz z remontem elewacji, wymianą pokrycia dachowego, orynnowania i obróbek blacharskich, przemurowaniem kominów ponad dachem, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, izolacją pionowa fundamentów, remontem klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej oraz uzgodnieniami z Urzędem Miejskim w Słupsku i Konserwatorem Zabytków.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

3. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: -

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – dokumentacja projektowo-kosztorysowej na termomodernizację budynku Partyzantów 16”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 15.07.2021 r. o godz. 10:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator Dagmara Dąbrowska

e-mail: dagmara.dabrowska@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-37, w godzinach od 7:00 do 15:00,

 

Wybór oferty

 

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właścicielew bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

 

 

 

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • oświadczenie oferenta.doc 
  • Scan.pdf 
  • scan2.pdf