PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania remontu budynku w zakresie remontu elewacji frontowej z odtworzeniem sztukaterii, dachu wraz z częściową wymianą więźby dachowej i izolacji fundamentów WM Zamenhofa 4 w Słupsku

Nr sprawy: /AWiL 1/2021 Słupsk, dn. 01.03.2021 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Zamenhofa 4 w Słupsku,
w imieniu której działa
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku,
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie remontu budynku w zakresie remontu elewacji frontowej z odtworzeniem sztukaterii, dachu wraz z częściową wymianą więźby dachowej oraz izolacji fundamentów w budynku Zamenhofa 4 w Słupsku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu budynku w zakresie remontu elewacji frontowej z odtworzeniem sztukaterii, dachu wraz z częściową wymianą więźby dachowej oraz izolacji fundamentów w budynku Zamenhofa 4 w Słupsku.

3. Termin realizacji zamówienia: 31.12.2021 r.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: min. 60 miesięcy.

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

7. Ofertę należy złożyćw formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie remontu budynku w zakresie remontu elewacji frontowej z odtworzeniem sztukaterii, dachu wraz z częściową wymianą więźby dachowej oraz izolacji fundamentów w budynku Zamenhofa 4 w Słupsku.”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 29.03.2021 r. o godz. 10:00.

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Więcek,

    e-mail: malgorzata.wiecek@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-822, w godzinach od 7:00 do 15:00.

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
    w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
    u administratora budynku.

    2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

    Załączniki do pobrania

    1. Formularz ofertowy.

    2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

    3. Przedmiar robót.

    Projekt budowlany – dostępny u administratora budynku.

Załączniki:

  • zapytanie Zamenhofa 4.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt 
  • przedmiar robót cz.1.pdf 
  • przedmiar robót cz.2.pdf