Nr sprawy: AwiL2/ 30 / 2021 Słupsk, dnia 01. 03.2021r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kopernika 2 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku Kopernika 2 w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszego zapytania
3. Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od podpisania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy do 60 dni od dnia otwarcia ofert.
Warunki udziału Wykonawcy:
a) Posiadał doświadczenie w pracach termomodernizacyjnych budynków objętych ewidencją Konserwatora Zabytków poświadczonych na piśmie/ referencje minimalnie trzy należy przedłożyć do oferty.
b) Posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000, 00 zł
5. Kryteria wyboru oferty : cena - 80%, okres gwarancji – 20%. Cena ofertowa to całkowite wynagrodzenie brutto, podane w formie ryczałtu i zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Wynagrodzenie nie może podlegać podwyższeniu na etapie realizacji umowy, nawet w przypadku wystąpienia rodzajów i kosztów, których wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie składania oferty.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
Terminy
1. Ofertę składająca się formularza ofertowego, dokumentów poświadczających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kosztorys ofertowy należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Termomodernizacja budynku Kopernika 2 w Słupsku”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 15.03.2021r. do godz. 15.00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Beata Lisiecka
e-mail: beata.lisiecka@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76- 35/ 725 757 817, w godzinach od 8.00 do 16.00,
Wybór oferty
Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Ocenie podlegać będą oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie określonych w zamówieniu kryteriów. Wyłoniony wykonawca zostanie powiadomiony przez administratora.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)