PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kopernika 2 w Słupsku.

Nr sprawy: AwiL2/ 30 / 2021                                    Słupsk, dnia      01. 03.2021r.

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kopernika 2  w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku                         ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

1.  Przedmiot zamówienia:   Termomodernizacja budynku Kopernika 2 w Słupsku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszego zapytania

3. Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od podpisania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy do 60 dni od dnia otwarcia ofert.

  1. Warunki udziału Wykonawcy:

      a) Posiadał doświadczenie w pracach termomodernizacyjnych budynków objętych ewidencją Konserwatora Zabytków   poświadczonych na piśmie/ referencje minimalnie trzy należy przedłożyć do oferty.

       b) Posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000, 00 zł

    5. Kryteria wyboru oferty : cena  - 80%, okres gwarancji – 20%. Cena ofertowa to całkowite wynagrodzenie brutto, podane w formie ryczałtu i zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Wynagrodzenie nie może podlegać podwyższeniu na etapie realizacji umowy, nawet w przypadku wystąpienia rodzajów i kosztów, których wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie składania oferty.

    6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

    Terminy

    1. Ofertę składająca się formularza ofertowego, dokumentów poświadczających spełnienie warunków udziału              w postępowaniu oraz kosztorys ofertowy  należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –    Termomodernizacja budynku Kopernika 2  w Słupsku”.

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu  15.03.2021r. do godz. 15.00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Beata Lisiecka                                     

    e-mail: beata.lisiecka@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76- 35/ 725 757 817, w godzinach od 8.00 do 16.00,

      

    Wybór oferty

     

  1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają  właściciele lokali bez udziału oferentów,                          w terminie przez siebie ustalonym. Ocenie podlegać będą oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.

  2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie określonych w zamówieniu kryteriów. Wyłoniony wykonawca zostanie powiadomiony przez administratora.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia                  od postępowania lub wyboru wykonawcy.

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

  1. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

     

                                                                                          ………………………………… 

              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • Kopernika 2 przedmiar robót dach.pdf 
  • Kopernika 2 przedmiar robót I .pdf 
  • Ogloszenie zapytanie ofertowe Kopernika 2.pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc