PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania remontu klatki schodowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Piekiełko 15/Murarska 6 w Słupsku.

Nr sprawy: AwiL2/14/2021                                              Słupsk, dn.  04.02.2021r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający:Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul.PIEKIEŁKO 15/MURARSKA 6 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w  Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej                 w budynku przy ul. Piekiełko 15/Murarska 6.

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

-  do ustalenia z Zarządem Wspólnoty

3. Termin realizacji zamówienia zgodnie z umową zawartą z Zamawiającym

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 3 lata

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –  Remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku przy                               ul. Piekiełko 15/Murarska 6.”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 22.02.2021 r. o godz. 10:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Elżbieta Olejniczak                             

e-mail: ela.olejniczak@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-36, w godzinach od 7:00 do 15:00,

  

Wybór oferty

 

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właścicielew bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

 

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

 

 

 

                                                                                                          ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)