PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania robót budowlanych polegających na naprawie uszkodzeń ścianek działowych oraz posadzek w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Sobieskiego 17 w Słupsku

Nr sprawy: /AwiL1/2021 Słupsk, dn. 29 stycznia 2021 roku



OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE



Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sobieskiego 17 w Słupsku,
w imieniu której działa
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku,
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie uszkodzeń ścianek działowych oraz posadzek.

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie uszkodzeń ścianek działowych oraz posadzek, zgodnie z ekspektyzą techniczną i przedmiarem robót.

    3. Termin realizacji zamówienia: 31.05.2021 r.

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: min. 60 miesięcy.

    5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

    6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztoys ofertowy.

    7. Ofertę należy złożyćw formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie
z dopiskiem:
„Oferta - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie uszkodzeń ścianek działowych oraz posadzek w budynku Sobieskiego 17”.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 22.02.2021 r. o godz. 15:00.

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Więcek,

e-mail: malgorzata.wiecek@pgm.slupsk.pl, tel: 725-757-822, w godzinach od 7:00 do 15:00.

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
u administratora budynku.

2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.



Załączniki:

  • sobieskiego 17.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt 
  • ekspertyza.pdf 
  • przedmiar.pdf