Nr sprawy: AwiL2/80/2020 Słupsk, dnia 16.12.2020 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości Al. 3-go Maja 19 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
Przedmiot zamówienia: wymiana na klatce schodowej 4 szt. drewnianych okien na nowe z PCV łącznie z nadprożami nad 3 szt. okien wysokich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wymiana na klatce schodowej 4 szt. drewnianych okien na nowe z PCV łącznie z nadprożami nad 3 szt. okien wysokich. Dokonanie obmiaru z natury. Zachowanie istniejącego kształtu
i wymiarów otworów okiennych oraz odtworzenie podziałów poziomych stolarki. Nie jest dopuszczona możliwość montażu szprosów wewnątrzszybowych. Przy wymianie należy odtworzyć istniejące szerokości belek zachowanego podziału poziomego.
3. Termin realizacji zamówienia: wiosna 2021 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy wraz z wyszczególnionym przedmiarem robót i jego wyceną. Wycena powinna obejmować robociznę wraz z narzutami, użytymi materiałami oraz sprzęt.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Al. 3-go
Maja 19 wymiana 4 szt. okien na kl. schodowej wraz z nadprożami nad 3 szt. okien wysokich”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.12.2020 r. do godz. 10:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 651, w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
Formularz ofertowy,
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
Zdjęcia okien.
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)