PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu elewacji oraz wykonania izolacji pionowej fundamentów budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Lutosławskiego 24 w Słupsku

Nr sprawy: /AwiL1/2020 Słupsk, dn. 02.11.2020 roku

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Lutosławskiego 24 w Słupsku,
w imieniu której działa
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku,
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont elewacji oraz izolacji pionowej fundamentów budynku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- projekt budowlany z zatwierdzoną kolorystyką oraz uzgodnieniami konserwatora,

- kosztorys inwestorski,

- kosztorys nakładczy,

- przedmiar robót,

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,

liczba egzemplarzy w wersji papierowej: 4, liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1.

3. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące.

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie
z dopiskiem:
„Oferta - wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont elewacji oraz izolacji pionowej fundamentów budynku przy ul. Lutosławskiego 24”.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 04.12.2020 r. o godz. 10:00.

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Sandra Markowska

e-mail: sandra.markowska@pgm.slupsk.pl, tel: 725-757-814, w godzinach od 7:00 do 15:00.

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
u administratora budynku.

2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

Załączniki:

  • Lutoslawskiego 24.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt