PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 18 w Słupsku.

Nr sprawy: AwiL2/75/2020                                                Słupsk, dnia 22.10.2020 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 18 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remotnu budynku przy ul. Kołłątaja 18 w Słupsku zgodnie
    z dokumentacja projektowo-koszotorysową oraz audytem remontowym.

     

    2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: dołączona do ogłoszenia dokumentacja tj. projekt budowlany „Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kołłątaja 18 w Słupsku, kosztorys, audyt remontowy.

                                                                                 

    3. Termin realizacji zamówienia: 2021 r. miesiąc do ustalenia ze Wspólnotą Mieszkaniową

     

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy

     

    5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

     

    6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

     

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –
    Kołłątaja 18 – remont budynku zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową oraz audytem remontowym.

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 06.11.2020 r. do godz. 10:00

    3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
    e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 848 76 51, w godzinach od  7ºº do 15ºº.

     

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
    od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia,

  3. kosztorys, projekt, audyt

     

     

     

     

     

     

                                                                                                              ………………………………… 

              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • KOLLATAJA 18 AUDYT REMONTOWY .pdf 
  • OGLOSZENIE Kollataja 18 remotnu budynku zg. z dok. projektowo koszotorysowa oraz audytem remontowym.pdf 
  • projekt budowlany.pdf 
  • PRZEDMIAR.pdf 
  • Rysunki do projektu.zip