PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej odprowadzania wód opadowych ze stojaków rur spustowych do istniejącej sieci deszczowej Wspólnoty Mieszkaniowej Polna 3 w Słupsku

Nr sprawy: /AwiL 1/2020 Słupsk, dn. 21 września 2020 roku

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Polnej 3 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej odprowadzania wód opadowych ze stojaków rur spustowych do istniejącej sieci deszczowej budynku przy ul. Polnej 3 w Słupsku.

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej odprowadzania wód opadowych ze stojaków rur spustowych do istniejącej sieci deszczowej budynku przy ul. Polnej 3 w Słupsku.

3. Termin realizacji zamówienia: 30.11.2020 r.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: min. 60 miesięcy.

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

  1. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć:

    - projekt budowlany

    - kosztorys inwestorski,

    - przedmiar robót,

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej odprowadzania wód opadowych ze stojaków rur spustowych do istniejącej sieci deszczowej budynku przy ul. Polnej 3 w Słupsku.

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 16.10.2020 r. o godz. 10:00.

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Więcek,

    e-mail: malgorzata.wiecek@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-822, w godzinach od 7:00 do 15:00.

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
    w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
    u administratora budynku.

    2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

    Załączniki do pobrania

    1. Formularz ofertowy.

    2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

Załączniki:

  • polna 3.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt