PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zakupu i montazu podzielników kosztów ogrzewania z systemem radiowym w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Tuwima 21 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/60/2020                                         Słupsk, dnia 04.09.2020  r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Tuwima 21
w Słupsku, w imieniu której działa
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

1. Przedmiot zamówienia: zakup i montaż na grzejnikach elektronicznych podzielników kosztów ogrzewania z systemem radiowym w budynku przy ul. Tuwima 21 oraz rozliczanie całkowitego kosztu ogrzewania.

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakup i montaż na grzejnikach elektronicznych podzielników kosztów ogrzewania z systemem radiowym w budynku przy ul. Tuwima 21 -  60szt. oraz rozliczanie całkowitego kosztu ogrzewania.

 

3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z Zamawiajacym.

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –  zakup
i montaż na grzejnikach elektronicznych podzielników kosztów ogrzewania z systemem radiowym oraz rozliczanie całkowitego kosztu ogrzewania w budynku przy ul. Tuwima 21 w Słupsku.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 21.09.2020 o godz. 10:00

3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 651, w godzinach od  7ºº do 15ºº.

 

Wybór oferty

 

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
u administratora budynku.

 

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

 

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

 

                                                                                                            ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • SKMBT_C22020090411381.pdf