PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont elewacji, izolacji fundamentów oraz dachu z wymianą rynien, rur spustowych, Wspólnoty Mieszkaniowej Zamenhofa 2 w Słupsku

Nr sprawy: /AwiL1/2020 Słupsk, dn. 12 sierpnia 2020 roku

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Zamenhofa 2 w Słupsku,
w imieniu której działa
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku,
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont elewacji, izolacji fundamentów oraz dachu z wymianą rynien, rur spustowych, przemurowanie komimów, wymiana obróbek blacharskich, remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji domofonowej i elektrycznej.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- projekt budowlany z zatwierdzoną kolorystyką oraz uzgodnieniami konserwatora (budynek jest wpisany do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków),

- kosztorys inwestorski,

- kosztorys nakładczy,

- przedmiar robót,

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,

liczba egzemplarzy w wersji papierowej: 4, liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1.

3. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące.

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie
z dopiskiem:
„Oferta - wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont elewacji, izolacji fundamentów oraz dachu z wymianą rynien, rur spustowych, przemurowanie komimów, wymiana obróbek blacharskich, remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji domofonowej i elektrycznej budynku przy ul. Zamenhofa 2”.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 14.09.2020 r. o godz. 10:00.

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Więcek,

e-mail: malgorzata.wiecek@pgm.slupsk.pl, tel: 725-757-822, w godzinach od 7:00 do 15:00.

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
u administratora budynku.

2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

Załączniki:

  • zamenhofa 2.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt