PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Długa 23 w Słupsku

Nr sprawy: AWiL1//2020 Słupsk, dn. 7.08.2020 r.

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa Długa 23 w Słupsku, w której imieniu działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont w zakresie:

 

remont elewacji, przemurowanie kominów, wymiana obróbek blacharskich gzymsu, wymiana okienek strychowych i piwnicznych

 

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- projekt budowlany - 4 egzemplarze w wersji papierowej

- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarz w wersji papierowej

- przedmiar robót – 2 egzemplarz w wersji papierowej

- STWiORB - 1 egzemplarz w wersji papierowej

- 1 egzemplarz w wersji elektronicznej

 

3. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy

4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące

5. Warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu ofertowym.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie w zamkniętej kopercie z dopiskiem na:

    Oferta – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Długa 23w Słupsku”

    2. Termin składania ofert upływa w dniu 31.08.2020 o godz. 13:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Renata Stec e-mail: renata.stec@pgm.slupsk.pl

Wybór oferty

 

1. Otwarcie ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty / Pełnomocnik / Właściciele* bez udziału oferentów w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty / Pełnomocnik / Właściciele* zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. opinia konserwatorska

 

Załączniki:

  • ogloszenie Dluga 23 -oprac. dokument..pdf 
  • zal.1. formularz ofertowy.odt 
  • zal. 2 Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu.pdf 
  • zal. 3 opinia konserwatorska.pdf