PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania dokumentacji projektowo kosztorysowej i audytu dot. remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Grodzkiej 11 w Słupsku.

Nr sprawy: AwiL2/49/2020                                                 Słupsk, dn.     05.08.2020 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Grodzka 11 w Słupsku,                 w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. W Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: sporządzenie audytu remontowego oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej do audytu dotyczącego wykonania remontu budynku wraz z zabezpieczeniem konstrukcji budynku, remont balkonów, izolacja ścian fundamentowych z wzmocnieniem ścian, remont dachu z przemurowaniem kominów, remont elewacji wraz z uzgodnieniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Wydziału Polityki Przestrzennej.

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: -

3. Termin realizacji zamówienia:  3 miesiące od podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:: -

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – audyt remontowy oraz dokumentacja projektowo-kosztorysowa na remont budynku  Grodzka 11”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 31.08.2020 r. o godz. 10:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Justyna Osińska                               

    e-mail: justyna.osinska@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-53 ., w godzinach od 7:00 do 15:00,

      

    Wybór oferty

     

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właścicielew bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

 

 

 

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • SKMBT_C22020080513560.pdf