PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania ekspertyzy stanu technicznego stropów oraz ścian konstrukcyjnych i działowych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Sobieskiego 17 w Słupsku

Nr sprawy: /AwiL1/2020 Słupsk, dn. 08 lipca 2020 roku

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sobieskiego 17 w Słupsku,
w imieniu której działa
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku,
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego stropów oraz ścian konstrukcyjnych i działowych (szczególnie stropu nad lokalem 15) z określeniem przyczyn ich pękania i sposobu ich naprawy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

-  ekspertyza techniczna – 2 egzemplarze w wersji papierowej

- projekt budowlany naprawy stropów - 4 egzemplarze w wersji papierowej

- kosztorys inwestorski naprawy stropów wraz z przedmiarem inwestorskim - po 2 egzemplarze w wersji papierowej

- 1 egzemplarz całości dokumentacji ( ekspertyza, projekt, kosztorys, przedmiar)

w wersji elektronicznej.

3. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące.

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie
z dopiskiem:
„Oferta - Wykonać ekspertyzę stanu technicznego stropów oraz ścian konstrukcyjnych i działowych (szczególnie stropu nad lokalem 15) z określeniem przyczyn ich pękania i sposobu ich naprawy w budynku Sobieskiego 17”.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 31.07.2020 r. o godz. 15:00.

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Więcek,

e-mail: malgorzata.wiecek@pgm.slupsk.pl, tel: 725-757-822, w godzinach od 7:00 do 15:00.

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
u administratora budynku.

2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

Załączniki:

  • sobieskiego17.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt