19/DTZ/K/U/2020 na usługę usuwania awarii i stałej konserwacji platform schodowych oraz dźwigów osobowych zainstalowanych w nieruchomościach Miasta Słupsk,

Nr sprawy 19/DTZ/K/U/2020

 

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

na usługę usuwania awarii i stałej konserwacji platform schodowych oraz dźwigów osobowych zainstalowanych w nieruchomościach Miasta Słupsk, a zarządzanych przez  PGM Sp. z o.o. w Słupsku

Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk.

  1. Określenie przedmiotu zamówienia: usługa usuwania awarii i  stałej konserwacji platform schodowych oraz dźwigów osobowych zainstalowanych w nieruchomościach Miasta Słupsk, a zarządzanych przez  PGM Sp. z o.o. w Słupsku

  2. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020.

  3. Termin i miejsce składania ofert

    1. Termin składania ofert: upływa w dniu 24.06.2020 r., o godz. 9:30

    2. Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.

      76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat)

    3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

"Oferta - usługa usuwania awarii i stałej konserwacji platform schodowych oraz dźwigów osobowych zainstalowanych w nieruchomościach Miasta Słupsk,
a zarządzanych przez  PGM Sp. z o.o. w Słupsku"

    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 

    2. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.06.2020 r. o godz. 9:40 
      w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  1. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury

  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dorota Wysocka, Małgorzata Krzysztofik
    tel. 59 84 25 521, Dział zamówień publicznych PGM Sp. z o.o. w Słupsku w godz. 8:00-15:00.

  3. Jedynym kryterium wyboru ofert będzie najniższa cena - waga 100%.

  4. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

  5. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  6. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz
    w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  7. Załączniki:

    1. Instrukcja dla oferentów

    2. Formularz oferty

    3. Wzór umowy

    4. Wykaz usług

    5. Wykaz osób

    6. Wykaz wyposażenia

Załączniki:

  • Ogłoszenie .pdf 
  • Instrukcja dla oferentów.pdf 
  • Załącznik nr 1- Formularz oferty.doc 
  • Załącznik nr 2 -Wzór umowy.doc 
  • Załącznik nr 3 - Wykaz usług.docx 
  • Załącznik nr 4 - Wykaz osób.doc 
  • Załącznik nr 5 - Wykaz wyposażenia.doc 
  • Informacja o wyniku postępowania.pdf