PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania wzmocnienia części stropu pomiędzy parterem a piwnicą w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Reymonta 12 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL1/ /2020

Słupsk, dnia 2 marca 2020 roku

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Reymonta 12 w Słupsku w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia:

    Wykonanie wzmocnienia części stropu pomiędzy parterem a piwnicą w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Reymonta 12 w Słupsku zgodnie z projektem budowlanym i w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: –

    - projekt budowlany do wglądu u administratora

    - kierownik budowy prowadzący dziennik budowy (zgodnie z decyzją) – wynikający            z art.42 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2020 r poz. 148)

    3. Termin realizacji zamówienia: do końca września 2020 r.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy     załączyć kosztorys ofertowy sporzadzony na podstawie dokumentacji projektowej według własnego obmiaru.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności       na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –Wykonanie wzmocnienia części stropu pomiędzy parterem a piwnicą w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Reymonta 12 w Słupsku zgodnie z projektem budowlanym i w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę“

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 18.03.2020 r. o godz. 14.00.

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Czerwiakowska - administrator, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 w Słupsku ul. Prusa 6, pok. nr 15, tel. 59 84 87 612, e-mail: marta.mlynarczyk@pgm.slupsk.pl w godz. od 7.00 do 15.00.

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału      oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie      u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną



Załączniki:

  • Zapytanie ofertowe.pdf 
  • Oswiadczenie oferenta o zapoznaniu sie z dokumentacja techniczna.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu[1].odt 
  • Formularz ofertowy.odt