PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania renowacji elewacji frontowej, termomodernizacji ścian i izolacji ścian fundamentowych Wspólnoty Mieszkaniowej Armii Krajowej 17 i 18 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL 1/13/2020 Słupsk, dn. 26.02.2020 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Armii Krajowej 17/18 w Słupsku w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie remontu budynków Armii Krajowej 17 i Armii Krajowej 18 w zakresie renowacji elewacji frontowej (Armii Krajowej 17 wpisany do rejestru zabytków), termomodernizacji ścian nieruchomości, izolacji ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- przedmiar robót

- projekt budowlany do wglądu u administratora

Na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego nakłada się obowiązek kierowania pracami budowlanymi i wykonywania nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające kwalifikacje, o których mowa w ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

3. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2020 r.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie remontu budynków Armii Krajowej 17 i Armii Krajowej 18 w zakresie renowacji elewacji frontowej, termomodernizacji ścian nieruchomości, izolacji ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi”.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 31.03.2020 r. o godz. 15:00

  1. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Kowalczyk, e-mail: malgorzata.kowalczyk@pgm.slupsk.pl, tel. 598487590 w godz. od 8:00 do 15:00

     

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  1. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

     

Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

  3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

  4. Przedmiar robót

Załączniki:

  • zapytanie remont.pdf 
  • przedmiar robót.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu[1].odt 
  • Oswiadczenie oferenta o zapoznaniu sie z dokumentacja techniczna.odt