PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku, fundamentów, wymiany dachu i remontu klatek schodowych Wspólnoty Mieszkaniowej H.Pobożnego 10 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL1/2/2020 Słupsk, dn. 22.01.2020 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. H. Pobożnego 10 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont w zakresie termomodernizacji ścian budynku i fundamentów wymiany pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem komnów oraz remontu dwóch klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku przy ul. H. Pobożnego 10 w Słupsku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- projekt budowlany - 4 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej

- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej

- przedmiar robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 1 egzemplarz w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej

3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

 

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont w zakresie termomodernizacji ścian budynku i fundamentów wymiany pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem komnów oraz remontu dwóch klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku przy ul. H. Pobożnego 10 w Słupsku“

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 14.02.2020 r. o godz. 15.00.

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Kowalczyk - administrator, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 w Słupsku ul. Prusa 6, pok. nr 9, tel. 59 84 87 610, e-mail: malgorzata.kowalczyk@pgm.slupsk.plw godz. od 7.00 do 15.00

 

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Pismo Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

Załączniki:

  • zapytanie dokumentacja.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu[1].odt 
  • wytyczne konserwatora.pdf