PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania wymiany instalacji elektrycznej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Waryńskiego 1 w Słupsku.

Nr sprawy: AwiL 2/  142     /2019                                      Słupsk, dn. 19  .11.2019 r.

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Waryńskiego 1                      w Słupsku,  w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy  ul. Niemcewicza 15              w Słupsku 

     

                                        zaprasza do złożenia oferty obejmującej :

1.Przedmiot zamówienia: wymiana instalacji elektrycznej na klatce schodowej, strychu                  i w piwnicy budynku przy ul. Waryńskiego 1

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: opis stanowi załącznik do zapytania.

3. Termin realizacji zamówienia: 2020 rok

4. Wymagany  minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy. 

7. Ofertę nelaży złożyć w formie pisemnej, w języku polskim  pod rygorem nieważności  na załączonym formularzu oferty. 

... Terminy

 

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Waryńskiego 1  w Słupsku.”

 

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 09.12.2019 r. o godz. 14:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Katarzyna Skolarus                  

    e-mail: katarzyna.skolarus@pgm.slupsk.pl, tel. 59 84 87 651 , w godzinach od 7:00 do 15:00,

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie                u administratora budynku.

  1. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

     

    Załączniki do pobrania:

    1. Formularz ofertowy.

    2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

    3. Opis stanu technicznego instalacji elektrycznej wraz z zaleceniami.

                                           

      

     

                                                                                     ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

 

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • Opis stanu insta. ele + zalecania.pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • zap. ofert 11.19 r.pdf