Nr sprawy: 157 /AWiL 1/2019
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Reymonta 2 w Słupsku w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumnetacji projektowo - kosztorysowej obejmującej: termomodernizację elewacji od strony podwórka wraz z remontem balkonów
(w uzgodnienieniu Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków oraz kolorystyki
z plastykiem miejskim)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- projekt budowlany – 4 egz. w wersji papierowej
- kosztorys inwestorski z przedmiarem robót – 1 egz. w wersji papierowej
- STWiORB – 1 egz. w wersji papierowej
- całość dokumentacji w wersji elektronicznej
uzgodnienie kolotystyki elewacji z plastykiem miejskim.
uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
3. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 – miesiące.
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie dokumnetacji projektowo - kosztorysowej obejmującej: termomodernizację elewacji od strony podwórka wraz z remontem balkonów
(z uzgodnienieniem Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków i kolorystyki
z plastykiem miejskim)“
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 03.12.2019 r. o godz. 14:00.
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Czerwiakowska, e-mail:marta.mlynarczyk@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-807 w godzinach od 7:00 do 15:00.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
u administratora budynku.
2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.