Nr sprawy: AwiL2/134/2019 Słupsk, dn. 31.10.2019 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kossaka 19 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp.z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wymiana instalacji elektrycznej na kl. schodowej i częściach wspólnych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z zarządem wspólnoty – m 5.
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z Zamawiajacym
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy
5. Warunki płatności: 30dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wymiana instalacji elektrycznej – Kossaka 19 .”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 15.11.2019 r. o godz. 14:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Edward Pytel,
e-mail: edward.pytel@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-803 w godzinach od 7 do 15.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)