PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania dokumentacji kosztorysowej na remont elewacji południowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Anny Gryfitki 4 w Słupsku.

Nr sprawy: /AwiL 1/2019 Słupsk, dn. 13.08.2019 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Anny Gryfitki 7 w Słupsku,
w imieniu której działa
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumnetacji kosztorysowej na remont elewacji południowej (wraz z uzgodnieniem kolorystyki), wymiana parapetów zewnętrznych oraz remont balkonów.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- kosztorys inwestorski,

- przedmiar robót,

- uzgodnienie kolotystyki elewacji z plastykiem miejskim

liczba egzemplarzy w wersji papierowej: 2, liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1.

3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 – miesiące.

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie dokumnetacji kosztorysowej na remont elewacji południowej (wraz z uzgodnieniem kolorystyki), wymiana parapetów zewnętrznych oraz remont balkonów budynku Anny Gryfitki 7 ”.

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 11.10.2019 r. o godz. 10:00.

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Więcek,

    e-mail: malgorzata.wiecek@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-822, w godzinach od 7:00 do 15:00.

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
    w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
    u administratora budynku.

    2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki:

  • AG7.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt