Słupsk, dn. 24.07.2019r.
OGŁOSZENIE
KONKURS OFERT
Numer sprawy: 18/DTZ/K/RB/2019
Zamawiający: Miasto Słupsk
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk,
działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk
Przedmiot zamówienia: „Wykonanie remontu pokrycia dachowego oraz wymianą 4 szt. okien strychowych w budynku przy ul. Sienkiewicza 19 w Słupsku wpisanym do rejestru zabytków”
Termin wykonania zamówienia:
- od daty podpisania umowy do dnia 18.10.2019r.
Termin i miejsce składania ofert: 01.08.2019 r., o godz. 9:00.
Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. 76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
„Konkurs ofert na Oferta –„Wykonanie remontu pokrycia dachowego oraz wymianą 4 szt. okien strychowych w budynku przy ul. Sienkiewicza 19 w Słupsku wpisanym do rejestru zabytków” Konkurs ofert na - Nr sprawy: 18/DTZ/K/RB/2019 nie otwierać przed dniem 1.08.2019 roku godz. 09.30.”
Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1.
Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 1.08.2019 r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.
Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Krzysztofik, Dorota Wysocka tel. 59 84 87 521, Dział zamówień publicznych, w godz. 8:00-15:00.
Kryterium wyboru ofert będzie: cena – waga kryterium 60%,
okres gwarancji – waga kryterium 40%,
Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.
Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.
Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).
Załączniki:
Instrukcja dla oferentów
Formularz oferty
Wykaz robót
Wykaz osób
Wzór umowy
Projekt budowlany
STWiOR
przedmiary