PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania dokumentacj dotyczącej remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 40-40A w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/.88/2019                                     Słupsk, dnia 10.07.2019  r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 40-40A w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia:

    - opracowanie audytu obejmujacego swoim zakresem kompleksowy remontu budynku przy
    ul. Kołłątaja 40 oraz dwóch budynków oficyn

    - w oparciu o audyt opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z koniecznymi uzgodnieniami z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (obiekt wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupska) oraz z Urzędem Miejskim w Słupsku (w zakresie kolorystyki).

     

    2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    Opracowana dokumentacja winna obejmować m.in.:

    - remont dachów

    - ocieplenie elewacji

    - drenaż

    - 3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót, 4 egzemplarze projektu, 4 egzemplarze audytu

    - przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format *pdf, *ath)

     

    3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym

     

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

     

    5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

     

    6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

     

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –
    Kołłątaja 40-40A opracowanie audytu oraz dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu budynku przy
    ul. Kołłątaja 40 oraz dwóch budynków oficyn”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 26.07.2019. r. do godz. 10:00

    3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
    e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od  7ºº do 15ºº.

     

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
    od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

     

     

                                                                                                              ………………………………… 

              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • formularz ofertowy.doc 
  • SKMBT_C22019071008500.pdf