PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę sporządzenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont dachu budynku Armii Krajowej 1A w Słupsku

Nr sprawy: AWiL 1/107/2019 Słupsk, dn. 02.07..2019 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Armii Krajowej 1A w Słupsku w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont dachu w zakresie wymiany pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, obróbki blacharskiej, gzymsu okapowego wraz z uzgodnieniem projektu z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków oraz decyzją konserwatora.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- projekt budowlany – 4 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (PDF, ATH)

- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (PDF, ATH)

- przedmiar robót – 1 egzemplarz w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (PDF, ATH)

3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont dachu budynku Armii Krajowej 1A w Słupsku

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 26.07.2019 r. o godz. 15:00

  1. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Kowalczyk-Bekier, e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl, tel. 598487590 w godz. od 8:00 do 15:00

     

Wybór oferty

 

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  1. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

     

Załączniki:

  • zapytanie2.pdf 
  • wytyczne konserwatora1.pdf 
  • wytyczne konserwatora.pdf 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu[1].odt 
  • Formularz ofertowy.odt