PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Piotra Skargi 24 w Słupsku.

Nr sprawy: AwiL2/ 34 /2019                                        Słupsk, dn. 10 .04.2019 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. P. Skargi 24                         w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp.                z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji oraz termomodernizacji wraz z niezbednymi uzgodnieniami

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją w koniecznym zakresie wraz z niezbędnymi uzgodnieniami .

3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umowa zawartą z Zamawiajacym

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:

5. Warunki płatności: 30dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.                    Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie                        z  dopiskiem: „Oferta – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  - P. Skargi 24 .”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 24.04.2019 r. o godz. 14:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Edward Pytel,                                       

    e-mail: edward.pytel@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-803 w godzinach od 7 do 15.

      

    Wybór oferty

     

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

     

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

     

1.Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

 

 

 

                                                                                          ………………………………… 

               (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • SKMBT_C22019041013130.pdf