Nr sprawy: AWiL 1/44/2019 Słupsk, dn. 05.04.2019 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Św. Piotra 19 w Słupsku w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
Przedmiot zamówienia: sporządzenie oceny stanu technicznego budynku oficyny Św. Piotra 19 w Słupsku w formie opinii i ekspertyzy określającej stan techniczny nieruchomości
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: opinia, ekspertyza techniczna
- 3 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej
3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – sporządzenie oceny stanu technicznego budynku oficyny Św. Piotra 19 w Słupsku”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 26.04.2019 r. o godz. 13:00
Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Kowalczyk-Bekier, e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl, tel. 598487590 w godz. od 8:00 do 15:00
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.