PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania monitoringu w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Długa 17 w Słupsku

Nr sprawy: AWiL1/1/2019

Słupsk, dnia 2.01.2019 roku

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „Długa 17” w Słupsku,

zaprasza do złożenia oferty obejmującej :

 

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie monitoringu w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej „Długa 17” w Słupsku

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do ustalenia z zarządem Wspólnoty.

  3. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy.

  4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące.

  5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od złożenia faktury.

  6. Cenę należy podać obliczoną i podana z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć specyfikację proponowanych urządzeń (kamery, rejestrator, dysk twardy itp.)

  7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

     

  8. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
    w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie,
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie monitoringu w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej „Długa 17”.

  9. Termin złożenia oferty upływa w dniu 23.01.2019 roku.

  10. Osoba upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Młynarczyk,
    e-mail: marta.mlynarczyk@pgm.slupsk.pl, tel. 59 – 848 – 76-12 / 725 757 807 w godzinach od 7:00 do 15:00.

    Wybór oferty

     

  11. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali
    bez udziału oferentów w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  12. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

     

    Załączniki do pobrania:

     

  13. Formularz ofertowy.

  14. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

  15. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.

     

Załączniki:

  • Ogloszenie.pdf 
  • formularz ofertowy-1.doc 
  • oswiadczenie oferenta -2.doc 
  • oswiadczenie wykonawcy - 3.doc