PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu elewacji wraz z dociepleniem budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Chopina 15 w Słupsku.

Nr sprawy: AwiL1/ 181 /2018 Słupsk, dn. 31.10.2018 r.

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Chopina 15

zaprasza do złożenia oferty na :

 

1. Przedmiot zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku w zakresie: elewacja wraz z dociepleniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Chopina 15 w Słupsku

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarz w wersji papierowej

- przedmiar robót – 2 egzemplarz w wersji papierowej

- STWiORB - 2 egzemplarz w wersji papierowej

- projekt docieplenia wraz z kolorystyką z uzgodnieniem z UM Miasta Słupsk –     4 egzemplarze w wersji papierowej

- 1 egzemplarz całości dokumentacji w wersji elektronicznej.

3. Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy

4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące

5. Warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności      na załączonym formularzu ofertowym

Terminy

 

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wykonanie dokumentacji na remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Chopina 15 w Słupsku”

    2. Termin składania ofert upływa w dniu 21.11.2018 r . o godz. 13:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Marta Młynarczyk      e-mail:marta.mlynarczyk@pgm.slupsk.plw godz. od 8:00 do 14:00 w Administracji      Wspólnot i Lokali nr przy ul Prusa 6, pokój nr 15

     

    Otwarcie ofert

 

  1. Otwarcie ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty bez udziały oferentów w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  2. Zarząd Wspólnoty zastrzega sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki:

  • Scan zapytanie.pdf 
  • zal.1. formularz ofertowy.odt 
  • zal. 2 Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu.pdf