PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania remontu dachu z przemurowaniem kominów w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 12-13 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL1//2018 Słupsk, dn. 25.09.2018 r.

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa Moniuszki 12 - 13 w Słupsku, w której imieniu działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

1. Przedmiot zamówienia: opracowanie dokumentacji kosztorysowej na remont dachu wraz z przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 12 - 13 w Słupsku

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarz w wersji papierowej

- przedmiar robót – 2 egzemplarz w wersji papierowej

- STWiORB - 1 egzemplarz w wersji papierowej

- 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.

3. Termin realizacji zamówienia: miesiąc od podpisania umowy

4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące

5. Warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu ofertowym.

Terminy

 

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie w zamkniętej kopercie z dopiskiem na: „Oferta – opracowanie dokumentacji kosztorysowej na remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 12 - 13 w Słupsku”

2. Termin składania ofert upływa w dniu 15.10.2018 o godz. 13:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Grzegorz Stec e-mail: grzegorz.stec@pgm.slupsk.pl, tel. 598487596 w godz. od 8:00 do 14:00

 

Wybór oferty

 

1. Otwarcie ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty / Pełnomocnik / Właściciele* bez udziału oferentów w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty / Pełnomocnik / Właściciele* zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

 

Załączniki:

  • Moniuszki 12-13 -Dach.pdf 
  • zal.1. formularz ofertowy.odt 
  • zal. 2 Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu.pdf