Nr sprawy: / AwiL 1/2018 Słupsk, dn. 29.08.2018
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Zygmunta Augusta 75
w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Remont sześciu daszków nad wejściem do klatek schodowych
w budynku przy ul. Zygmunta Augusta 75 w Słupsku
2. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
3. Wymagany minimalny okres gwarancji:48 miesięcy
4. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
5. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy,
6. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta - remont sześciu daszków nad wejściem do klatek schodowych w budynku przy
ul. Zygmunta Augusta 75 w Słupsku
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 19.09.2018 r. o godz. 13.00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Sandra Markowska
e-mail: sandra.markowska@pgm.slupsk.pl, tel 59 84 87 582, w godzinach od 7.00 do 15.00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.