PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania dokumentacji projektowo kosztorysowej na remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Partyzantów 17 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/.162./2018                                            Słupsk, dn.30.08.2018 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Partyzantów 17                  w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp.                  z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

1. Przedmiot zamówienia: sporządzenie audytu remontowego oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej do audytu dotyczącej wykonania remontu elewacji, remontu dachu wraz z wymianą orynnowania, przemurowania kominów, izolacji ścian fundamentowych piwnic, remontu klatki schodowej, renowacji drzwi zew. oraz okien na klatce schodowej zgodnie z opinią Konserwatora Zabytków.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z Zarządem wspólnoty .

3. Termin realizacji zamówienia: 2018 rok

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: ----------

5. Warunki płatności: 30dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.                    Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie                        z  dopiskiem: „Oferta – wykonanie audytu remontowego oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu budynku – Partyzantów 17”.

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 14.09.2018 r. o godz. 14:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Barbara Gumowska,                                       

    e-mail: barbara.gumowska@pgm.slupsk.pl, tel. 609-853-091 w godzinach od 7 do 15.

      

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

     

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.

4. Opinia Konserwatora Zabytków z dnia 25.07.2018 r.

                                                                                                                                         

                                                                                                          ………………………………… 

                  (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • Opinia Konserwatora Zabytków Partyzantów 17.pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • Zapytanie ofertowe Partyzantów 17.pdf