PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wymiany lamp na LEDz czujnikami ruchu w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Grodzkiej 11 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/ 128 / 2018                                          Słupsk, dn.10.07.2018 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Konarskiego 8 w Słupsku,                 w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

1. Przedmiot zamówienia: wymiana 24 sztuk lamp na nowe lampy z żarówkami LED                          i czujnikami ruchu wraz z przerobieniem instalacji na 230V przed klatkami schodowymi                         i wiatrołapach w nieruchomości Konarskiego 8 w Slupsku.

 

2. Termin realizacji zamówienia:  1 miesiąc od podpisania umowy

3. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

4. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

5. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

6. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – wymiana 24 sztuk lamp na nowe lampy z żarówkami LED                                                         i czujnikami ruchu wraz z przerobieniem instalacji na 230V przed klatkami schodowymi                         i wiatrołapach w nieruchomości Konarskiego 8 w Slupsku.

     

  2. 2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 24.07.2018 r. o godz. 12:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p.Małgorzata Hawryłowicz                                    

    e-mail: malgorzata.hawrylowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-37 / 783-271-604., w godzinach od 7:00 do 15:00,

      

    Wybór oferty

     

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie                     u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

 

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • Konarskiego 8- wymiana lamp.pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc