PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania robót remontowych pokrycia dachowego w 2 wariantach materiału: 1 - dachówka ceramiczna; 2 - blachodachówka w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Sygietyńskiego 12 w Słupsku.

Nr sprawy: 136/AwiL 1/2018 Słupsk, dn. 10.07.2018 r.

 

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sygietyńskiego 12 w Słupsku,
w imieniu której działa
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku,
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie robót remontowych pokrycia dachowego w 2 wariantach materiału: 1 – dachówka ceramiczna; 2 – blachodachówka.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót remontowych pokrycia dachowego zgodnie z załączonym przedmiarem w 2 wariantach materiału:

1 – dachówka ceramiczna

2 – blachodachówka.

3. Termin realizacji zamówienia: 31.12.2018 r. z możliwością przedłużenia.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: min. 36-msc-y.

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztoys ofertowy.

7. Ofertę należy złożyćw formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie robót remontowych pokrycia dachowego w 2 wariantach materiału: 1 – dachówka ceramiczna; 2 – blachodachówka w budynku przy ul. Sygietyńskiego 12”.

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 27.07.2018 r. o godz. 10:00.

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Więcek,

    e-mail: malgorzata.wiecek@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-822, w godzinach od 7:00 do 15:00.

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
    w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
    u administratora budynku.

    2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki:

  • SKMBT_C28018071008390.pdf 
  • SYGIETYNSKIEGO 12 - PRZEDMIA.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt