PGM Sp. z o.o. AWiL1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont dachu wraz z przemurowaniem kominów w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nad Śluzami 12 - 13 w Słupsku

Nr sprawy: AwiL -1 / 50 /2018 Słupsk, dn. 14.04.2018 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Nad Śluzami 12-13 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont dachu wraz z przemurowaniem kominów w budynku wspólnoty mieszkaniowej Nad Śluzami 12-13 w Słupsku

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont dachu wraz z przemurowaniem kominów w budynku Nad Śluzami 12-13 w Słupsku.

-kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz w wersji papierowej

-przedmiar robót – 1 egzemplarz w wersji papierowej

-1 egzemplarz całości dokumentacji w wersji elektronicznej

3. Termin realizacji zamówienia: 30.07.2018 r

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont remont dachu wraz z przemurowaniem kominów w budynku wspólnoty mieszkaniowej Nad Śluzami 12-13.”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 07.05.2018 o godz. 14:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Grażyna Prondzinska

e-mail: grazyna.prondzinska@pgm.slupsk.pl tel. 725 757 815 w godzinach od 7:00 do 15:00

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  1. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

  2.  

Załączniki do pobrania:

 

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczeni

Załączniki:

  • zapytanie nad sluzami 12-13 dach 2.pdf 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu nowy.odt 
  • Formularz ofertowy nowy.odt