Nr sprawy: AwiL – 1/ /2018 Słupsk, dn. 05.03.2018r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Szarych Szeregów 10 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont dachu budynku wspólnoty mieszkaniowej Szarych Szeregów 10 w Słupsku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- kosztorys inwestorski z przedmiarem robót – w wersji papierowej i elektronicznej
3. Termin realizacji zamówienia: do 30.04.2018 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont dachu budynku wspólnoty mieszkaniowej Szarych Szeregów 10 w Słupsku”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 19.03.2018 r. o godz. 10:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Kamila Knitter
e-mail: kamila.knitter@pgm.slupsk.pl tel. 725 757 819 w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
Formularz ofertowy
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia