PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Paderewskiego 15 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/   25   / 2018                                       Słupsk, dn.   02 marca 2018r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Paderewskiego 15 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. W Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację budynku

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres planowanego remontu: remont i docieplenie elewacji, izolacja pionowa ścian piwnic, remont dachu wraz z dociepleniem oraz wszelkie roboty towarzyszące wskazane w audycie (dokumentacja remontu dachu została już wykonana)

3. Termin realizacji zamówienia:  1 miesiąc od dnia podpisania umowy

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:: W przypadku konieczności naniesienia poprawek w ciągu 12 m-cy od dnia złożenia dokumentacji Wykonawca naniesie je w ciągu 30 dni od daty zgloszenia.

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –dokumentacja projektowo- kosztorysowa Paderewskiego 15”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 16.03.2018 r. o godz. 10:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Katarzyna Mróz                               

    e-mail: katarzyna.mroz@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-53 / 782-965-311., w godzinach od 7:00 do 15:00,

      

    Wybór oferty

     

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

4. Przedmiar robót, zestawienie materiałów, zestawienie nakladow rzeczowych

 

 

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • Paderewskiego 15 ogloszenie dokumentacja.pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc