Słupsk, dn. 09.02.2018r.
Numer sprawy: 3/DTZ/U/2018
OGŁOSZENIE
KONKURS OFERT
„Wymiana piasku w piaskownicach znajdujących się na posesjach zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku”
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk.
Określenie przedmiotu zamówienia: wymiana piasku w piaskownicach o łącznej pojemności znajdujących się na posesjach zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku.
Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert: upływa w dniu 16.02.2018r., o godz. 09:00
Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat)
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
"Oferta - Konkurs na wymianę piasku wpiaskownicach znajdujących się na posesjach zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku "
Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1.
Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.02.2018r. o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.
Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Krzysztofik tel. 59 84 87 521, Dział zamówień publicznych PGM Sp. z o.o. w Słupsku w godz. 8:00-14:00.
Jedynym kryterium wyboru ofert będzie najniższa cena - waga 100%.
Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.
Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.
Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz
w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).
Załączniki:
Instrukcja dla oferentów
Formularz oferty
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Wykaz usług
Wzór umowy
Wykaz piaskownic
Podpisał:Ewa Wach