PGM Sp. z o.o. AWiL1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z wszelkimi uzgodnieniami oraz aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego w budynku WM Sienkiewicza 7 w Słupsku

Nr sprawy: AWiL 1/2/2018 Słupsk, dn. 08.01.2018 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 7 w Słupsku, w imieniu której działaPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1.Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z wszelkimi uzgodnieniami oraz aktualizacja instrukcji bezpieczeństa pożarowego wynikacjąca z zaleceń decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku w budynku Sienkiewicza 7 (budynek wpisany do rejestru zabytków, pozycja 1271), stanowiącego strefę pożarową zakwalifikowaną do kategorii zagrożenia ludzi ZLIII + ZLIV

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

a. Zamkniecie drzwiami i wyposażenie budynku w urządzenia służące do usuwania dymu z klatki schodowej

b. Wyposażenie każdej kondygnacji budynku w hydranty wewnętrzne 25

3. Termin realizacji zamówienia: do 60-dni po podpisaniu umowy

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24-miesiące

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

  1. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu ofertowym.

Terminy

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ppoż dla budynku Sienkiewicza 7 w Słupsku”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 26.01.2018 r. o godz.13:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Aleksandra Betto,

e-mail: aleksandra.betto@pgm.slupsk.pl, tel. 725 757 809, 59 84 87 586 w godz. od 8:00 do 15:00.

Wybór oferty

Otwarcie ofert w dniu 26.01.2018 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prusa 6, pokój nr 7 godz. 14:00

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Decyzja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku- do wglądu u administratora budynku.

 

Załączniki:

  • OGLOSZENIE Sienkiewicza 7 dokumentacja ppoz II etap.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt