PGM Sp. z o.o. AWiL1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie dokumentacji kosztorysowej remontu klatki schodowej z wymianą instalacji elektrycznej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Wojska Polskiego 23 w Słupsku

r sprawy: AwiL -1 / /2017 Słupsk, dnia 13.09.2017r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Wojska Polskiego 23 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji kosztorysowej na wykonanie remontu klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków w budynku wspólnoty mieszkaniowej Wojska Polskiego 23 w Słupsku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie remontu klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków budynku Wojska Polskiego 23 w Słupsku

-kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz w wersji papierowej

-przedmiar robót – 1 egzemplarz w wersji papierowej

-1 egzemplarz całości dokumentacji w wersji elektronicznej

3. Termin realizacji zamówienia: 27.11.2017 r

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku Wojska Polskiego 23 w Słupsku.”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 02.10.2017 o godz. 14:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Aneta Piskuła

e-mail: aneta.piskula@pgm.slupsk.pl tel. 725 757 822 godzinach od 7:00 do 15:00,

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

 

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

  3. Wytyczne konserwatora zabytków

Załączniki:

  • zapytania o cene.pdf 
  • Wytyczne konserwatora zabytków.pdf 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt 
  • Formularz ofertowy.odt