PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania remontu dwóch klatek schodowych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kopernika 19 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/  113 / 2017                                      Słupsk, dn.      12. 07.2017r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kopernika 19 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu budynku w zakresie :

                 remont  2  klatek schodowych.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do uzgodnienia z administratorem

             

     

    3. Termin realizacji zamówienia: do uzgodnienia z Zarządem Wspólnoty

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 3  lat

    5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

    6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

    Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –   remont klatek w budynku przy ul. Kopernika 19 w Słupsku.

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 27.07.2017r. do godz. 15.00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Beata Lisiecka                                     

    e-mail: beata.lisiecka@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76- 35/ 725 757 817, w godzinach od 8.00 do 16.00,

      

    Wybór oferty

     

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3

 

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • Zapytanie ofertowe Kopernika 19 - remont klatek.pdf