PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dot. remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Poniatowskiego 25 w Słupsku.

Nr sprawy: AwiL2/ 81 / 2017                                            Słupsk, dn. 17.05.2017 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Poniatowskiego 25 w Słupsku,  w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku      w zakresie:  termomodernizacja, izolacja pionowa ścian piwnicznych, remont klatki schodowej, remont dachu z kominami wraz  z uzgodnieniami i zaopiniowaniem  przez Konserwatora Zabytków.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    - 4 egzemplarze projektu budowlanego

    - 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego

    - 2 egzemplarze przedmiaru robót

    - przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format *pdf)

    3. Termin realizacji zamówienia:  2 miesiące od podpisania umowy

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: ------------

    5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

    6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

    Terminy

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –   wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku w zakresie:  termomodernizacja, izolacja pionowa ścian piwnicznych, remont klatki schodowej,  wraz z uzgodnieniami i zaopiniowaniem przez Plastyka Miejskiego oraz Konserwatora Zabytków.

  1. 2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 31.05.2017 r. o godz. 11:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Magdalena Rybicka                                        

    e-mail: magdalena.rybicka@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-36 / 785-520-178., w godzinach od 7:30 do 15:30,

      

    Wybór oferty

     

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

 

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • SKMBT_C22017051710081.pdf