Nr sprawy: AWiL 1/22/2017 Słupsk, dn. 14.03.2017 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Wyspiańskiego 10 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1.Przedmiot zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzgodnieniami konserwatora na remont budynku przy ul. Wyspiańskiego 10 w zakresie: remont klatki z wymianą instalacji elektrycznej, remont dachu, remont elewacji od strony podwórka z dociepleniem i remontem balkonów, remont elewacji frontowej.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-projekt elewacji frontowej (bez docieplenia) oraz tylnej z dociepleniem wraz z kolorystyką – 4 egzemplarze w wersji papierowej
-kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz w wersji papierowej
-przedmiar robót – 1 egzemplarz w wersji papierowej
-STWiORB - 2 egzemplarze w wersji papierowej
-1 egzemplarz całości dokumentacji w wersji elektronicznej
3. Termin realizacji zamówienia: do 60-dni po podpisaniu umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24-miesiące
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć:
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu ofertowym.
Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku przy ul. Wyspiańskiego 10 w Słupsku”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 03.04.2016 r. o godz. 12:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Aleksandra Betto,
e-mail: aleksandra.betto@pgm.slupsk.pl, tel. 725 757 809 w godz. od 8:00 do 15:00.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia